ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.olgabalaska.gr

1. ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα εξαιτίας της αλλαγής γνώμης, οι αλλαγές γίνονται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις και τα εξαρτήματα του (καρτελάκια, αποκόμματα κλπ) και η απόδειξη (ΑΠΥ, ΤΠΥ κλπ) της παραγγελίας. Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς ή στη σχετική φόρμα μας στο tsakstel@hotmail.com Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, στο +306948303837. Με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού εκάστοτε παρόχου. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής και το βάρος των εμπορευμάτων. Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αλλαγή των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων. Η άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων βαρύνει τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν επιστρέφεται λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και δικής μας αποδεδειγμένης υπαιτιότητας.
Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξ’ αρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς.
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία και με τους όρους που αναφέρθηκαν. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα του και συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή σε άλλη εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε η www.olgabalaska.gr δεν αποδέχεται την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για ειδικούς λόγους ή ανωτέρας βίας που δύνανται να προκύψουν.

2. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ- ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης αγοράς ή από την παράδοση και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας και στη δήλωση υπαναχώρησης, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση: tsakstel@hotmail.com, είτε να καλέσετε στα τηλεφώνα της εταιρείας μας στο +306948303837 (με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού εκάστοτε παρόχου), ή με την πρόσβαση στη σελίδα ‘’ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ’’ στον λογαριασμό του πελάτη συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα ή αν δεν υπάρχει λογαριασμός καταχωρώντας το email και τον κωδικό παραγγελίας πάλι στη σχετική φόρμα. Η www.olgabalaska.gr είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης ακύρωσης και υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν (αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί) ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια, αποκόμματα κλπ), την απόδειξη (ΑΠΥ, ΤΟΥ κλπ), με το σύνολο των εντύπων που το συνοδεύουν και πλήρη τη συσκευασία του και εξαρτήματα του χωρίς καθυστέρηση και μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερών. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η www.olgabalaska.gr υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη: Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα τη χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό,).
Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό), μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στη www.olgabalaska.gr. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η www.olgabalaska.gr για την αποστολή του σε αυτόν και τα ιδία έξοδα αποστολής που τον βαρύνουν για την επιστροφή του. Σε αντίθετη περίπτωση δύναται κατά την επιστροφή του δέματος να χρεωθεί η εταιρεία μας και να γίνει συμψηφισμός των μεταφορικών επιστροφής με το ποσό που θα επιστραφεί στον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή σε περίπτωση ολικής καταστροφής της πλήρους συσκευασίας του ή και θέσης σε χρήση των προϊόντων με επακόλουθο το χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου το Ηλεκτρονικό κατάστημα της www.olgabalaska.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

3. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει η συνομολογημένη εγγράφως με τη www.olgabalaska.gr ιδιότητα του, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν τη www.olgabalaska.gr αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

4. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ή ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο κατασκευαστή του ή σε περίπτωση που παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ισχύουν τα ακόλουθα: Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν τα/ο προϊόν/τα (καρτελάκια, ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, ΤΠΥ, ΑΠΥ κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία και τα εξαρτήματα του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αποδεδειγμένα αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση όπου δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από τη www.olgabalaska.gr άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση.
Τα έξοδα της επιστροφής των προϊόντων βαραίνουν τη www.olgabalaska.gr και θα πραγματοποιείται είτε με τα ήδη συμβεβλημένα μεταφορικά μέσα της www.olgabalaska.gr είτε μέσω άλλης courier. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω άλλης courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς τη www.olgabalaska.gr και η NEVROBLAZER βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του τυχόν αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

5. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα και εξαρτήματα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (καρτελάκια, ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, ΤΠΥ, ΑΠΥ κ.ο.κ). Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για τη διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από τη www.olgabalaska.gr, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς τη www.olgabalaska.gr.
Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στη www.olgabalaska.gr όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν τη www.olgabalaska.gr, εκτός αν ο πελάτης επιθυμεί αποστολή με άλλη μεταφορική εταιρεία.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

6. ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) την προμήθεια αγαθών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγορά στις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης, β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων, γ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία και δ) για τα Εκπτωτικά προϊόντα δεν υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης και επιστροφής.

7. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
1. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ή Paypal η www.olgabalaska.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της www.olgabalaska.gr πλέον. Η www.olgabalaska.gr κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της www.olgabalaska.gr προς τον πελάτη.
2. Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, μέσω courier, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη σχετική δυνατότητα θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν μέσω της εταιρείας μεταφοράς με την οποία είναι συμβεβλημένη η www.olgabalaska.gr.
3.Για περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην www.olgabalaska.gr το τίμημα από την Τράπεζα, η www.olgabalaska.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση εφόσον έχει παραληφθεί το προϊόν μπορείτε να το επιστρέψετε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
Συσκευάζετε εκ νέου το προϊόν, στο κουτί συσκευασίας του www.olgabalaska.gr, συμπεριλαμβάνοντας την προστατευτική μεμβράνη και μας ενημερώνετε είτε μέσω τηλέφωνου, είτε μέσω email, είτε με έγγραφο μέσα στη συσκευασία στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Όταν φτάσει η επιστροφή του προϊόντος στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος η www.olgabalaska.gr αποστέλλει και την απαραίτητη ενημέρωση/ επιβεβαίωση.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα (για παράδειγμα, σημάδια εμφανούς χρήσης, τριβή, οσμές, σχίσιμο, εκδορές, παραμόρφωση, γάριασμα κλπ) κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, i) η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή, ii) να του επιστραφεί το ποσό της αγοράς μειωμένο σύμφωνα με την υπολειπόμενη αξία του προϊόντος. Είναι δυνατή και η επικοινωνία για την επίλυση του ζητήματος. Συνεπώς, σας επισημάνουμε ότι κατ΄ αρχήν σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από τις περιπτώσεις κατασκευαστικού ελαττώματος.

8. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:
Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Κάντε την αλλαγή σας στο e-shop εφόσον έχετε κάνει την αρχική σας αγορά από εκεί. Επιστρέψτε το προϊόν με τον τρόπο συσκευασίας που σας υποδείχθηκε προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει α. το προϊόν σε πλήρη συσκευασία και εξαρτήματα του το οποίο επιστρέφετε β. την απόδειξη σας.
Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας, απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη, θα πρέπει να ενημερωθούμε σχετικά με email ή τηλεφωνικά. Να σας ενημερώσουμε πως, το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.

9. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
Συμφωνείτε να δώσετε στη www.olgabalaska.gr όσο το δυνατό περισσότερες λεπτομέρειες για τη διεύθυνση παραλαβής των εμπορευμάτων, για παράδειγμα όροφος, δυσκολίες πρόσβασης του μεταφορέα/courier, ύπαρξη ασανσέρ, κτλ., προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία παραλαβής από το χώρο που θα μας υποδείξετε. Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε ένα εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων. Για περισσότερες πληροφορίες η εταιρεία και ειδικοί συνεργάτες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο +306948303837, είτε μέσω e-mail στο
tsakstel@hotmail.com.

espa banner